dinsdag 15 mei 2007

Dimitri Verhulst en 4FM

Op 4FM speelt sinds een paar dagen(??) de "Top800 van de jaren '80" (aah! Nostalgie! Nostalgie!). Op mijn werk heb ik enkel een radio met zo'n draairadje om de zender naar keuze te vinden. *ramp!* (Maar goed, verder vind ik dat niet zo erg hoor). V. kwam gisteren thuis en zei dat de "TOP800 van de jaren 80" erg goeie muziek biedt. Goed, fijn, denk ik vandaag, laat ik maar eens opzoek gaan, het is intussen 8.15 uur. Dus ik ga opzoek van bij VRT Radio 1, naar 4FM. Ik vind er niks van terug, ik ben enkel blij dat ik een - letterlijk - "richtlijntje" heb om radio 1 toch tenminste terug te vinden. Ondertussen is het 9 uur, en kondigt Friedl Lesage zowaar Dimitri Verhulst (ja, die van De Helaasheid der dingen, onderandere). Ik laat 4FM maar voor wat het is, en graag ook.

donderdag 12 juli 2007
In "Cabrio" vandaag op Radio 1 kondigt Barbara Rottiers "Califoria Blue" van Roy Orbison af. Ze zegt dat iedereen die "De helaasheid der dingen" van Dimitri Verhulst heeft gelezen, nu een ietsje anders naar Roy Orbison gaat luisteren, of luistert. En of ze gelijk heeft!