woensdag 15 april 2009

Een vliegtuig voor "Schijnbewegingen"

Paasweekend! Zon! Dus ik trek naar buiten en ik lees "Gruwelhotel" uit, in anderhalve keer. Een keer op de trein en het volgende deel op mijn terras in de zon. Een stuk erover volgt.
Wat ik me wel bedacht: het boek bleef me niet ZO bij dat ik een dag moet wachten alvorens met het volgende boek te beginnen.

Na zoveel moois over dit boek te hebben gelezen, vond ik niet dat ik kon achterblijven, en begin ik 's avonds in "Schijnbewegingen" van Floortje Zwigtman. Ik vind het heerlijk. In "Schijnbewegingen" zit om me te helpen de juiste bladzijde terug te vinden, een vliegertje. Geknutseld door I.M en haar kinderen. Het vliegertje bevat drie gekleurde lintjes, terwijl het vliegertje zelf in mijn boek vertoeft. Maar volgens mij is dat vliegertje daar niet graag, het is al twee keer wezen wegvliegen.
En nu ik "Schijnbewegingen" aan het lezen ben, zal ik daarna met graagte "Tegenspel" gaan lezen. En wanneer dat boek uit ihis... Zal deel drie van de trilogie wel verschenen zijn, waarschijnlijk! Hoera!