WIE?
Wat & waarom?
Hoe?
zondag 19 augustus 2012
Omdat lezen fun is!
Waarom zou je deelnemen aan de Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen?
Omdat Lezen FUN is!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten