maandag 1 januari 2007

Goede voornemens*

Wat ik mezelf heb voorgenomen voor 2007: ik denk dat ik in de krantenwinkel eindelijk nog eens opzoek ga naar een boek dat me aanstaat. Dat ik eindelijk nog eens een boek vind dat me leuk lijkt om te lezen. Het boek is liefst niet te duur, en het mag wel populair zijn, dan ben ik zeker dat ik het goed vind. Want al die dikke (jeugd)boeken, bah, ik mag er niet aan DENKEN! Dat vraagt allemaal veel te veel leeswerk! Ik ga dit jaar eens wat meer voor televisie hangen, hoop dat ik eindelijk eens de tiende beller ben bij een belspel op de een of andere commerciële zender. Ik hoop dat ik niet te veel - hoe heet die zender - programma's van "Canvas" achter de kiezen moet stauwen, dat ik niet te veel moet nadenken in 2007. Daar verdorren je hersenen van. Ik wens mezelf dat ik fijn uit de bol kan gaan bij nietszeggende muziek. Mezelf helemaal vergeten.
Daar ga ik voor!
Beste wensen allemaal, voor 2007!

*Bovenstaand stukje kan gecatalogeerd worden als "horrorfictie"!