vrijdag 5 juni 2020

Daar komt de zomer van 2020!


2020,

u bent nog steeds een heel raar jaar. Straks is het zomer.

Voor mij lijkt het al maanden oktober-november. Het licht in de lucht helpt er mij aan herinneren dat het echter echt zomer gaat worden, en dat de donkere dagen nog wel even weg zijn.

Straks mogen we misschien een beetje verder reizen dan onze achtertuin. Misschien blijven veel mensen deze zomer gewoon thuis. Hier kan veel, als we rekening houden met bubbels hier en daar.

Mensen vroegen mij de voorbije tijd om op het blauwe sociale netwerk van Mark Suikerberg, of ik 10 dagen boeken wilde delen. Zonder uitleg, alleen de cover van een boek dat mij heeft geraakt, of dat ik vroeger goed vond.

Maar "boeken delen zonder uitleg": ik vind daar niks aan, of toch niet zoveel. Ik ga jullie de komende tijd meenemen: in de wereld van boeken, of op trektocht. Misschien maken we zelfs een uitstapje naar het buitenland. Alles kan, in boeken!

Geen opmerkingen: