zondag 17 oktober 2021

6 boeken voor de Grote Vriendelijke Podcast-stemming voor hun top 100...

van mij, voor u! #degv100. Ook uw stem uitbrengen? Dat kan hier, vanaf vandaag tot 7 november

  • Meester van de zwarte molen van Otfried Preussler (Duister, goed, om te lezen bij knetterend haardvuur, of gewoon omdat u dat wilt)
  • Kus me van Bart Moeyaert (Omdat ik destijds vond dat dat eigenlijk over mij ging)
  • Suzanne Dantine van Bart Moeyaert (Omdat ik daar destijds compleet niks van snapte, en toen dat wel zo was, werd het nog rijker!)
  • Jaspers vlinders van Johan Vandevelde (Hierom lag ik wakker)
  • Kroonsz van Marco Kunst (Griezelig goed!)
en mijn vrije keuze, maar die stond er compleet niet tussen, en ik hoop dat ze de lijst haalt:
  • Wortels van Klaas Verplancke (dat is het boek der boeken!)