dinsdag 25 juni 2024

Zomerlezen 2024: Iets wat een inleiding heet




Omdat we het ook deze zomer belangrijk vinden dat kinderen en jongeren blijven lezen, zet ik samen met een paar boekminnende collega's ook nu weer mee mijn schouders onder "Zomerlezen". Als u dat wilt, kunt u onderaan elk bericht dat ik onder de rubriek Zomerlezen op dit blog zal posten, doorklikken naar mijn meelezende collega's. Ik pak het dit jaar iets minder strak aan, en heb mijn socialmedia vrienden dit jaar om wat input gevraagd bij een paar thema's, waar ik er zelf nog wat aan zal toevoegen. 

Ik merk dat ik het leuk vind om met (eigen) "kapstokjes" te werken. De thema's waar ik woorden bij vroeg waren: Zomer, Zomerbloemen en planten, en Barbecue. 

Ik moet u echter nu al bekennen dat ik met dat specifieke woord niet heel veel kan. Wilt u toch inspiratie over "eten en drinken"? Dan kan ik u de categorie van vorig jaar bij dat thema van Zomerlezen aanraden.

Zelf ga ik ook nog aan de slag met kledij tijdens de zomer, dieren en op kamp/vakantie gaan.

Mijn bloggende collega's dit jaar

Geen opmerkingen: