maandag 9 januari 2017

Kinderboekenkerstkwis van Kjoek: eveneens NET niet

... u merkt vast wel waarom! De categorie was een waar meesterwerk!

Ze heette "gemengde techniek", en aan de hand daarvan mochten wij covers zoeken... De omslagen waren helemaal zelf nagemaakt.

in chocola:







In fimoklei:











Een foto:









In kleurpotlood:



In ministeck (oeeh, de nostalgie!)

Deze kon ik echt helemaal niet vinden, en voor mijn hulplijn was dit een schreeuwend jongetje. Nee dus. Maar wat een subliem knappe categorie was dit! Van de andere titels die ontbreken staat "Carry On" nog klaar om gelezen te worden, maar ik kon het niet opmaken, en de chocola kon evengoed een lopend konijn zijn, vraag me niet waarom. Ook een "te lezen" boek. Misschien zaten mijn ogen wel dicht, want de cover is zeer gelijkend. (Maar als je ze zo naast elkaar ziet is het makkelijk, puh!). En "Wat is dat?" Ik wil dat ook wel weten.